melocan7 birikim yapmak istiyoruz ilerde ev alabilmek için sizler nasıl birikim yapıyorsunuz sadece altın almakla birikim olur mu
minnakpopus melocan7 ne varsa altında var. Bana göre uzun vadede birikimin en kazançlı yolu altın alıp kenara atmak.
alpmila melocan7 tabiki altın karlı 5,5 yıl önce 30 tane altınımız vardı sattık bir araba aldık şimdi o altın dursaydı arabanın üç katıydı 😂
melocan7 alpmila o pişmanlığı hepimiz yaşıyoruz ama o süre boyunca da aldığımız arabayı kullanıyoruz 😁😁