kazedook 9 aya kadar gerçekten tadım, alışma süreci. Bize de rehber kitapçık vermişti doktorumuz orda da yazıyordu. Fincan ölçüsünde yazıyordu her şey yarım fincan gibi. Oda sizin ölçülerinize denk geliyor. 9 aydan sonra artık kahvaltı arkası mama içmiyordu mesela o zamana kadar neredeyse içti hep. Ki ben yiyecekleri hep önüne koyuyordum çorba yoğurt hariç. Yarısı yere yarısı ağzına gidiyordu.1 yaşından sonra tüm öğünleri yavaş yavaş oturdu. Ama yine o sosyal medyada gördüklerimiz gibi değil, buda bebek farkından diye düşünüyorum. Yetişkinler bile aynı oranda yiyemiyoruz çocuklar nasıl yesin diye düşünüyorum 🤦🏻♀️