Hamileyken midem çok bulandığı için kullanamadım başka markaya geçtim elimde folikus ve regenesis varda emziriyorum 3 aylık bebeğim 36+0 doğdu kullanabilir miyim
Gün içinde çok yorgun hissediyorum kendimi sabahlarında gözümü zor açıyorum sürekli uyuma isteği var