atlasmomyy_ ikisine birden koyun pişirdiklerinixi bezin içine koyun yaptıkça .buhariyla yumuşar kurumaz. Örtüsüyle birlikte de poşete kaldırın bence.
Mesela ben lavaş yaptığım da sıcağı geçince çok hafif ıslatıp bezin arasına koyuyorun yumuşak olsun diye. Ama siz yağlama yapacaksınız zaten ıslatmaya gerek yok harcın ısısı ve yağı suyuyls yumuşar