Dyg_brn Skn233 Skn233 ben sevi bebe kullanıyorum çok memnunum ama 2 si arasında dersen solomombaby derim
Defnemmm1133 Skn233 Burdan bir arkadaşın tavsiyesiyle babalinbabyden aldım memnunum ama iki markadan birini alacaksanız bence solomombaby
Umutegem Ben solomonbaby kullandim cokts memnundum 3.5 aylikkrn koymaua basladim 9 ayliga kadar kullandim kis geldi bıraktım arabadan daha rahat suan 13 ay 14 gunluguz yuruyor biraz dahs yurusun arabasini almayip kanguruyu yanima alip dışarı cikmayi dusunuyorum
Catizmir Ben mamadusbaby aldım premium du galiba modeli 350 TL ye. Çok memnun değilim açıkçası hantal geliyor bir sürü ip sarkıyor heryerden bebeğim rahat,seviyor bazen orada uyuduguda oldu. İnternetten değilde uygulayıp almak lazım
Narcicegi_2020 Skn233 merhaba bende uzun uğraşlar sonrası İlkay baby diye bi sayfa buldum incelersen belki kafana yatar ürünü çok güzel açıklamış hemde sayfası güvenilir ben siparşş verdim bakalım :)