symstf [silindi] benim oğlumda sol bacağını büküyor hep sağ bacağıyla itiyor kendini ve bizimki de kızarık 😂 ben çözüm olarak yumuşak şeyker giydiriyorum altına. Oğlum sürekli darlanan bir çocuk olduğu için öyle dizlik falan denemedim.
[silindi] symstf zaten aynı şekilde emekliyorlarsa dizlik denk gelmiyor onu da denedim 😂 benim kız yanıyor herhalde ne tayt ne pijama ne çorap tutmuyor üstünde ya
symstf [silindi] valla ben bir ara yerleri şu yapboz matlar var ya onlarla donatmayı düşündüm daha yumuşak olur diye ama dedim ki ona da yapışır bu sefer 😂 birşey de giymiyorsa çözüm yok malesef en fazla sürekli nemlendirmem gerekir.