Merhaba kızlar uzun olacak şimdiden okuyanlar hakkını helal etsin ve kuruyorsam abartıyorsam beni kendime getirin hamileliğimde 2 ay hastanede yattım özel hastaneler bakmadı üniversite hastanelerinde kaldım gidenler varsa bilir kapalı cezaevi resmen ve hamileliğğm boyunca Dr lar bana zayıf olanda problem olabilir test yapalim morfolojik rahatsızlık olabilir diye beynime kazıdılar ben yaptırmadım ama çocuğumun her hareketini taktığımı söylüyor eşim bir kilo doğdu kuzum bir ay yoğunbakıö süreci oldu diğeri 1700 kg 15 gün kaldı ve kıyas yapıyorum sürekli alp herşeyi bir kerede anlar kelime sayısı çok fazla renkleri bilir al ver getir yapar hayvan ve hayvan seslerini bilir çıkarır yani bu sesleri Mete ise elindekini asla vermez temastan hoşlanmaz eline yiyecek tarzı bişey almaz dokusu onu rahatsız eder aldığı gibi yere fırlatır anne baba dede mama der çok fazla kelğmesi yoktur ben 10 defa Mete diyorsam 3 üne bakar bir yere odaklanırsa asla beni görmez duymaz uyurken kaskatı uyur ellerini bilekten çevirir bu hareketi sürekli yapar yani iki şeyi aynı anda yapamaz ağzında emzik varken oyuncakla oynamaz yere atar öyle oyuncağı alır çok sinirlidir kendini sıkar yüzü kızarır nörolojiye götürdüm çocuk gayet iyi sosyal dedi ama içim rahat etmiyor mesela bağırmadan harfleri uzatarak söyleyinca ağladığını fark ettim meteeee nerdesiiiiin gibi gibi şimdi psikiyatriye götüreceğim ama eşim biraz sal bu çocuğu diyor 7 aylık doğdular geriden gelmeleri normal diyor şu an 16 aylıklar