İzmirde yüz yüze emzirme danışmanı buldum 7200 diyor diğer kişilere göre fiyatı da oldukça iyi 27 yıllık tecrübesi de var emzirme danışmanı alıp memnun olan kaldı mı bu meme reddini aşabilir miyiz gece emiyor am gündüz emmiyor biberonun başlığı hızlı akışlıymış ben bilmiyordum 2 numaraymış bugün 1 numara aldım onu da çok yavaş içiyor yarısını da bırakıyor umarım bu sayede memeye geri döner bir iki gün deneyeceğim yoksa danışmanla çalışacağım