monster öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun sağlıkla büyüsün ☺️ Sütünüzün yetmediğini doktorunuz mu söyledi? Bez sayısı takibi yaptınız mı, ya da kilo ölçümü oldu mu? Daha doğalı 5 gün olmuş yani zaten sütünüz zamanla artacak. Sağımı emzirme öncesi mi sonrası mı yaptınız? Doğru ayarda mı yaptınız? Ne kadar süre sağın yaptınız? Bebeğiniz emerken sağım yaptığınız miktardan daha fazlasını çekiyor. Benim bebeğim doğduğunda 1 hafta yoğun bakımda kalmıştı. Yoğun bakımda her gün kademeli olarak beslenmesi artıyordu, hemşireler bana tam miktarı söylüyordu ve ben o 1 hafta süt sağıp götürüyorum, benim sütümün miktarı da onların söylediği oranda artıyordu. Sütün artması için diğer arkadaşların dediği gibi dut, kayısı ve incirli komposto yapıyorduk, ayrıca bol su (nerdeyse 2,5-3 lt) içiyordum, evde bebekle ilgilenecek biri varsa mümkün oldukça ona bırakıp uyuyabilirsiniz.