kahvekolik_ Yaklaşık 13 kişi olucaz ve menüm bu şekilde olacak: kremalı yeşil kabak çorbası fırında tavuk şiş pilav salata soya soslu wok sebze karışımı borek (geçen senede yapmistim ve herkez çok beğenmişti) tarator yaş günü pastası (ekstradam bir tatlı yapmicam) Sizce iyi mi menü?
BordoHuniliAnne kahvekolik_ çok güzel bir menü, kahvekolik_ soya soslu wok sebze karışımı borek Rica etsem tarifi verebilir misiniz
kahvekolik_ BordoHuniliAnne tabi ki Wok sebze karışımı alıyorum marketten, tavada soya sosuyla güzelce pişiriyorum, taze üçgen yufkayla yapıyorum genelde ikişer yapıyorum, sonra ilk yumurtaya sonra galeta unu yapıp kizartiyorum 🥰