Oğlum 30 martta 3 yaşını tam dolduruyor kelimeleri var 2.li cümleleri de var oyuncaklarıyla uygun oynar hatalı oyun kurar mesela kahve yapma içme bana kahve çay yapar eve gelen arkadaşlarıyla oynar kaynaşır parkta da kalabalığa girerdi yazın evde etkinlik vs yapar mesela parmak boyası ve kum a ellemezdi ergoterapist ile ilerliyoruz duyusal eksiklik için yemesi içmesi güzel ekran bu yaşımıza kadar hastalık süreçlerinde vardı oyun grubuna gidiyor 2 ay öncesine kadar etkinlik yapar arkadaşlarıyla aynı masaya oturur aynı ortama girerdi ama 2 aydır okulda yanlız olmayı tercih ediyormuş mesela etkinlik yapmak için kasaya masaya oturmuyormuş bu süreçte hastaneye yattı kaşını patlattı dikiş atıldı korktu okul psikologuyla gorusucrm bu hafta ama aklımı kurcaladı başka bisey mi var ki mesela yabancı biri bir şey sorunca cevap vermez bi 15.20 dakika aynı ortamda durması gerek dün bir yere iftara gittik 10 dakika sonra nenelerle oynadı mesela normal mi bunlar instagramda bir sürü şeyler görüyorum korktum uzun oldu biraz cevap verirseniz çok mutlu olurum bu arada hayvanların da seslerini bilir eder cümle 3 lü kurmaya başladı bir de üstüne düşüyoruz evde etkinlik yapar parmak boyası da eklemezdi şimdi elliyor az rahatsız oldu mu siler ama pis tutar elini eskiden tutmazdı