atlasmomyy_ nadidelifora merhaba bişey sormak istiyorum bende kalburabastı yapmak istiyorum misafirler için ama bir gün önceden yapıp şerbet dökmeyip diğer gün doksem olur mu ve şerbeti nasıl dökücem sıcak mi soğuk mu
nadidelifora atlasmomyy_ biri sıcak biri soğuk olacak. Tatlıyı fırına tekrar atıp ısıtın. Sonra soğuk şerbeti üstüne dökün. Ve dediğim tariften yapin mutlaka. O kadar iyi ki. Kıyır kıyır oluyor.