aysuersoy walla ben eski usül önce beyaz sabunla soğuk da bı ıslatıp citiliyom, sabunu sürtüyorum baya azaliyo . Sonra e bebek kendi marka sivi leke çıkarı var çok Uygun hem ondan göz kararı ne kadar lekeli bı de ne kadar kıyafet varsa döküyorum üstüne de sıcak su. Şu soğuyana kadar tutuyom içinde. Sonra suyunu sıkıp bı de soğuk su ile duruluyom misss sonra asiyom kendiliğinden kuruduktan sonra kirli sepetine… 🥰🥰 Tavsiye edelir..