4 ay 11 günlük bebeğim emen bir bebek değil hem sağıp veriyorum hem de mama veriyorum normalde. Dün akşamdan beri biberon almıyor çığlık çığlığa ağlıyor.Diş de çıkarıyor başı boynu normalden daha sıcak. Enjektörle ağzına vermeye çalışıyorum yine istemeyip ağlıyor verdiğimi de kusuyor.Ne yapabilirim başka nasıl besleyebilirim?