2 aylık bebeğim var, gece çok şükür 7-8 gibi yatıp sabah 7-7,5 gibi kalkıyor (2-3 saatte bir uyanıp emiyor tabi) ancak gündüz ne yaparsam yapayım memeden ayrı uyuyamıyor yerine yatırdığım an kalkıyor, bide dışarı çıkarıyorum uyuyor içeri giriyor yatağına yatırıyorum yine kalkıyor,gündüz toplasan 1 saat ancak uyuyor, tuvalete gitmek yemek yemek bile çok zor, sizler nasıl uyutuyorsunuz bebeklerinizi