Kızlar 12 günlük bebeğim var 2500 doğdu, emme refleksi henüz gelişmedi sarılık vs derken beni ememiyor sütüm var ama çekemiyor yalanma yapıyor memede, başta feeding sonda ile beslenme yaptık emzirme danışmanlığına başladım parmak besleme önerdi parmak besleme yaptığımdan beri çocuğum memeyi reddediyor , sağıp enjektörle veriyorum olduğu kadar geri kalanını mama ile destekliyorum Philips avent 2 numaralı başlıklı olan biberonu var onu da çekemiyor çok bunaldım ne yapıcam bilmiyorum , yavaş akışlı biberona mı geçsem böyle inanılmaz zor oluyor beslenme süresi