patimum Kızlar emzirirken hangi yıkama jelini kullanıyorsunuz? Yves rocher almayı düşündüm ama temiz içerik mi? Bilgisi olan yazabilir mi?
acimavi patimum nature misse. Markanın temizleme jelini, peelingini, karbon maskesini, toniğini, nemlendiricisini ve kuşburnu yağını kullandım- kullanıyorum. Tamamen doğal içerik ve ürünler gerçekten güzel. Düzenli kullanımda yüzüm bebek gibi oluyor
patimum cokbilmismom teşekkür ederim hamileyken kullananlar duymuştum o yüzden aklıma benimde o geldi
patimum acimavi çok teşekkür ederim naturamisse mi marka öyle çıktı bide bu markanın yağlı gül suyunu kullandınız mı?
acimavi patimum doğrudur nature mi natura mı son harfi genelde yanlış hatırlıyorum😁 yok yağlı gül suyunu kullanmadım
alparslanmomms patimum yıllardır cerave kullanıyorum aşırı memnunum . Çok fazla ürün denedim ancak bu kadar temiz hissettiren yok
alparslanmomms patimum içeriği temiz güzel bir marka ancak emzirken kullanılır mı emin değilim bi araştırın bence