dumancagla merhaba, sentetik türü kıyafetleri kurutmaya hiç atmayın. Yarı ıslak çıkarır ve pis kokar.
Yünlüler de aynı şekilde atmayıp bi sandalyenin üzerine koysanız kurutmada geçireceğinden daha kısa sürede kurur ve yıpranmaz.
Pamukluları ayrı, havluları ayrı, narinleri ayrı kurutmak daha doğru. Çamaşır makinesine atarken bunları ayrı atarsanız kuruturken kafanız karışmaz ve çamaşır ıslak beklemez.
Karışık kurutma seçeneğinde amaç şudur: hepsini birlikte atarsın, makinenin ses ayarını aktif edersin. Islaktan kuruya doğru her aşamada seni uyarır. Hassas olanı alırsın, sonra daha fazla kuruyabilecek olanı mesela pamukluyu çıkarırsın, en sona havlular kalır. Kupkuru ve sıcacık çıkarır.