Benim de oğlum bir hafta sonra 9 aylık olacak ve ben de 5 haftalık hamileyim . Daha önceki postlarımı belki hatırlayanlar vardır , eşinle boşanma aşamasına geldiğimiz bir anda öğrendik bebeği .. normalde korkması endişe etmesi gereken benken , eşim şuan bu çocuğun dünyaya gelmemesi fikrine daha yakınım vs filan dedi başta . Bana da çok enteresan bir deli cesareti geldi . Dedim ki sen nafakasını verirsin boşanırız ben dünyaya getirir bakarım çocuğuma .. korunmamıza rağmen Allah verdiyse vardır bunda bir hayır dedim .bakalım bu hafta ben de kendi kadın doğumcuma gidicem inşallah . Yaşım 40 . Allah nasip eder de sağlıkla kucağıma alırsam bu 3. Evladım olacak . Ben öğretmenim , normalde bu Eylül işe dönecektim ama şimdi bebişin doğumu ekim gibi görünüyor . Kendimle oturup konuştum , dedim ki bir yıl sonra dönersin işine . Oğlum o zaman nerdeyse 2,5 yaşında olacak , onu yarın gün kreşe başlatırım . Bebiş de Allah nasip ederse 1 yaşına gelmiş olur . Çok şükür maddi bir sınkıntımız yok . Sadece bir yıl zor geçecek belki ama o bile belirsiz . Belki de çok kolay bir bebek olacak . Hep iyi düşünmeye, iyiye odaklanmaya çalışıyorum . Sen de öyle yap canım . Bak bir tanıdığım 15 yaşındaki ikiz oğullarından sonra tekrar hamile olduğunu öğrendi , asla kabullenemedi çok isyan etti . Şimdi bebekte sıkıntı çıktı . Korkularından test bile yaptıramıyorlar , Allah göstermesin sakat ise aldıramayacakları için .. o yüzden gelende , verilende hayır vardır diyip bebişlere sahip çıkalım 💐 annelik kadına inanılmaz güç veren birşey . Bundan 1 ay önce ölpü bitiyordum evlilikteki sorunlardan , şimdi evliliği bile gözden çıkarıyorum onun dünyaya gelebilmesi için . Hakkımızda hayırlısı olsun