5bucuk aylık bebeğim bu sıralar epey diş sancısı çekiyor. Gece uykusuna yatırmadan önce bir çay kaşığı parol çekip veriyorum, vermediğim gün çok ağlıyor uykusunda inliyor bazende uyanıyor. Diş çıkartana kadar her akşam vermeyi düşünüyorum acaba çokmu kötü yapıyorum çok zararı olurmu bilemedimde