Sisi Merhaba sevgili anneler. Kizimin burnu surekli tikali 1 haftadir felan ise geceleri hiriltili nefes aliyor. Serum ve otribebe ile cekiyorum fqkat hem tahris oldu hem de hicbirsey gelmiyor cok az geliyor o kadar tikanikligina. Kizim deseniz cok korkuyor dqha gorur gormez agliyor ciglik cigliga. Bu isi nasil cozebilirim? Birde evde kusumuz var acaba ondan boyle tikaniyor olabilir mi?
Sumeyyeabic Sisi benimde oğlum tek tük öksürüyor ya 3 bucuk aylığiz bizde yarn götüreceğim bndr doktora burnu tıkanıyor hep
EbruIrmak Sisi ben herhangi birşey kullanmıyorum yazın hergün yıkıyordum şimdide 2 yada 3 günde bir yıkıyorum ve burnu temizleniyor kendiliğinden atıyor böyle daha iyi ben hiç hırıltı vs olmuyor sadece geçenlerde 4 gün yıkamadık o gün hırıltısı oldu yıkayınca rahatladı sizde yıkayın bence güzelce Emin’im düzelir eğer Başka bir sorun yoksa
Hazal22 Sisi biz de de aynı durum var.serumu her gün vermenizde sıkıntı yok ama nefesle çekme işini her gün yapmamanız gerekiyo zararlı çünkü burundaki bütün mukusu alıyo.muhtemelen o yüzden yara olmustur😕
Biricik Benimde öyleydi doktoruma götürdüm hava verdi ciğerleri dolmuş ve 5 iğne verdi 50 gunluk oglum daha bide biraz kendine geldi çok salgın var kesinlikle doktora götürün zarurete cevrmeden
babygirlandmom Fizyolojigi ve otri bebeyi surekli kullamamak lazm 3 gün ust uste kullanrsanz burnunu yara eder tahris edersin eczaneden alrken bunlari soylemediler onun yerine ilik bi dus aldr canm mukuslar yumusyo zaten kendlgnden aclyo burnu ayrıca anne fizyolojik yerine anne sutunu skpta yumusta bilirsnz ben alrken ezcaci soyledi 3 gun ust uste kullanrsanz burnu yara olur dedi bide siz canini actyo olabilirsiniz ondan korkmstr belki cok kullanmamya özen gosterin😊
PrensSelim babygirlandmom kullanmanıza bağlı yara ve tahriş olur aslında ,fizyolojiğin içinde tuz ve Sudan başka bişe yok sonuçta,2.5 aylığız 15 günlükten beri fizyolojik + otribebe ile hergün açıyorum,çok şükür ne kanama ne tahriş olmadı
Sisi babygirlandmom bana oyle birsey demediler canim 🤔 ki deseler bile mecbur kaliyorum tikanikliktan uyuyamiyor hzuurlu. Birde ilik dus fayda etmiyir hmn tikaniyir geri
Sisi PrensSelim canim sIkıp biraz bekleyip cekiyorum ama cok az geliyor yani baska nasil kullanabilirim yahris olmamais icin 🤔
Sisi EbruIrmak canim dun yikadim aksam mesrla gece tekraar tikaniklik ve hirilti basladi. Fayda etse de ckk kisa sure ediyor
PrensSelim Sisi önce yavaş çek birkaç sefer sonrasında daha hızlı çek,çocuğunu korkutma dikkatli olman lazım ,daha başka yöntem diyecek bişeyi yok aslında,önemli olan nemlenmesi gerek çekmeden önce
Yyeyayla Bebeğin yattıgı odaya kuru soğanı parçalayıp üstüne karanfilleri batırın gece sabaha kadar dursun düzelene kadar her gece yenileyin faydalı olacaktır
Sisi Yyeyayla canim onu bir gece denedim aMa fayda etmedi sureklo mi yapmam gereklo fayda edene kadar
Yyeyayla Sisi sürekli yap bize faydası oldu bide ezcanede deniz suyu satılıyor onla çek burnunu canım
Rabiaaa06 Sisi başka şikayetlerini varmı canım anlayana testte çökmüyor dizin söylediklerinize sorunlara göre yonlendırıuo
Aliim Sisi serumu az damlatma canım sringa ile 10 ml olana kadar çek serumu onun bı yarısını diğer burna diğeri ise diğer tarafına hızlıca sık ve çevir sırtına vur bu daha iyi olur. Benim oğlumda öyle günde 5,6 kere busekikde yapıyorum hiç bişey olmadı maşallah gel doktorlar da bunu öneriyor ve serum satılıyor. Eczane de tuzlu su o burnunu açar temizlr onu dene bide
Ezo5742 Sisi cnm anne sutu damlatiyorum ben 2 ayligiz bizde öbürleri açsa da sonradan daha çok kurutuyo ben bu şekil çözüm buldum
Aliim Ezo5742 sur damlatma iyi değil canım biz bronşit olduk oğlum şuan 2 aylık 37 günlük su doktorumuza sordum kesinlikle Hayır k balgam oluyor dedi .