teachermomyyy Kızlar bebeğim şuan 1.5 aylık bayramda 2.5 aylık olacak Allah nasip ederse.Bayramlık kıyafet olarak ne alabilirim hava çok sıcak olmayacağı için kararsız kaldım.Yardımcı olurmusunuz
Nikita teachermomyyy yaşadığınız bölgenin iklimine göre şardonlu elbise ve kalın pamuklu külotlu çorap alabilirsiniz. Orada hava daha iyiyse ince pamuklu külotlu çorap ve iki iplikten elbise giyebilir. Çok da şirin olur 🥰
forumgurmesi Merhaba küçük bebeklere elbise felan yakışmıyor bence üzerlerinde emanet gibi duruyor. Benimki 3 aylık olacak ben güzel bir dantelli tulum yada çorapla romper giydirmeyi düşünüyorum :)