BordoHuniliAnne Prensesannesi11- 1,5 yıldır, kullanıyorum çok memnunum. Şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım.
BordoHuniliAnne Prensesannesi11- çoğunlukla mix dolap kuruluğu +++ ayarda kullanıyorum, birde her kurutmada hasas modu açıyorum.
smy17 Prensesannesi11- genelde mix dolap kuruluğunda bazen pamuklu eko ya attığım da oluyor. Havluları havluya atıyorum bazen de hızlı 40 dk.
Prensesannesi11- BordoHuniliAnne 19 dakikadan sonra 15 e düşüyor geri 19 a çıkıyor niye böyle artıyor sizin de öyle mi
Prensesannesi11- defnevedoruk bende yemi aldım dün geldi simens i300 hangi ayarda kurutuyorsunuz yardımcı olabilir misiniz biraz
defnevedoruk Prensesannesi11- mixe çeviriyorum hepsini onda kurutuyorum, sadece yorgan ve yastığı yorgan yastık modunda kurutuyorum