Selam anneler , bebeğinizi dışarı ilk ne zaman çıkardınız, park , açık alan vs? Hızlıca uyum sağladı mı? Emziren anneler dışarıda emzirmeyi nasıl organize ediyor? Bebeğinizle bir restoranta gidip yemek yiyebiliyor musunuz? Sorularım belki tuhaf gelebilir annişlerim, bebeğimin 40ı çıkmak üzere, ben bir kere parka çıkardım çok ağladı , tekrar eve geldim ama 2.ayından sonra artık hayata karışmamız gerekiyor, en basitinden iş yerime bebişimle gitmeye başlayacağız işe dönmem gerekiyor