Perşembe Menenjit aşısı oldu ateşlendi epey sonra ateşi düştü cuma sabah 2 kere öksürdü acaba dedim ateş düşsün diye ince giydirdim ondan mı diye sonra bi daha öksürmedi ama hala huysuzdu aşıdan diye düşündüm doktor 3 güne kadar sürer dedi bugün gündüz öksürük birazcık arttı ama ateş burun akıntısı yok mamada içiyor sadece huysuz ve az öksürük var (bu arada kaynanamlara geldik başka şehire hava değişimi de oldu bilmiyorum ) korkuyorum ne yapmalıyım