gzd_nhr Kızlar selam yenidoğanın gazı kokmaz diyorlar ama kızımın gazı çok kokuyor mama+anne sütü ilerliyorum.Soğuk mu alıyor acaba bebeğim ?
gizemtemel gzd_nhr mama ve anne sutu ile besleniyorsa gaz kokması normal bende mama ve anne sütü verirken gaz cikardiginda kokardi hep kaka yapti sanar altini acardm 🤭 o yuzden endişelenme normal benim sutun kesildi sadece mamaya dondum ve kokmasi kesildi
forumgurmesi Mama alıyorsa kötü kokması normal diye okumuştum bende. Anne sütü alan bebeğimin kakası kurabiye gibi kokuyor.😅