Merhaba anneler🌸 bebegim 4 aylik erkek bebek ve 1.5 2 ayından beri idrar yolu enfeksiyonuyla savaşıyoruz sürekli üreme oluyor kültürde antibiyotik kullanıyoruz hic istemesek de cocuk doktoru yetersiz kaldığı için nefroloji poliklinikten takipliyiz hatta. Benimle ayni durumu yaşayan varmı?