yusuf1907 1 hafta önce vajinal doğum yaptım ıkınırken çok zorlandım ve bebeğimin başında yumuşak bi şişlik oluştu doktor kendiliğinden geçer dedi benim gibi bu durumu yaşayan var mı 😏
Niyesordunbucevabi yusuf1907 oğlum doğduğunda iki taraftada şişlik vardı ultrasonla baktırdık bişe çıkmadı doktor bi aya kadar kendi kendine geçecek dedi öyle de oldu bi aya kalmadan indi merak etmeyin korkulacak bişe yok
Baldanadam_ yusuf1907 aynısı benim bebeğim de oldu ıkınma sırasında sonra hemen geçti korkmayın gerçekten geçiyor
cicianne79 yusuf1907 iki çocuğum da da vardı evet geçiyor tek şişlik değil morluk bile vardı bizimkinde
yusuf1907 Niyesordunbucevabi peki sizinde bi yerde şiş ve sanki içinde sıvı varmış gibi mi korkuyorum
yusuf1907 Baldanadam_ bugün bi hafta oldu doğum yapalı o şişlik yerinde sıvı varmış gibi oda geçer mi peki
Baldanadam_ yusuf1907 hiç korkmayın gerçekten geçiyor annelik iç güdüsü korkuyoruz bişey var diye ama geçiyor 😊
yusuf1907 cicianne79 çok mutlu ettiniz beni teşekkür ederim 🌸 benimkinde morluk falan yok ama şişlik ve sıvı var gibi
birkartanesii Ben sezaryen doğum yaptım benimkinde bile vardı🥲sebebi doğum kanalına girsin diye ıkınmam ve ebelerin karnıma basmaları. Neticede acil sezaryene alındım ama bebişimin kafası yine yamulmuş. Su gibi kemikleri annesi, ondan olmuştur korkma💙
efl12 yusuf1907 tabi geçiyor canınızı sıkmayın bende vakum kullanıldı 2-3 ay şişlik vardı ultrasonla da bakıldı bir şey yoktu ve geçti