mehmel54 ben luxell kullanıyorum, çokta memnunum. Yaklaşık 5 yıl önce aldım ocağımı bir sorun yaşamadım. Servislik bir durum hiç olmadı. Cam set üstü ocak benimki. Fırını ve davlumbazda da sorun yok. Hatta davlumbazı temizlemek de basit. Üst kapağı söküp filtreyi de çıkartınca mis gibi oluyor temizlemesi. Bendeki beyaz renk. Bazı lekeler için telde kullandım çizilme olmadı hiç. Sürekli yağ çözücü falanda sıkarım bazen aspirin ile temizlerim bir hasar olmadı. Servis için sadece kurulumda gördüm, burası da küçük yer sıkıntı yaşamıyoruz. Sizin olduğunuz bölgeye göre servis değişir. Burada az insan olduğundan çabuk İlgileniyorlar.