bekuah Tulay09 yeni mi başladı yoksa hep varmıydı benim bebeğimde 7 buçuk aylık iştahsız bebek mamayı sadece uyurken yrdirebiliyotım uyanıkken biberon almıyor ek GIdaya geçtikten sonra sürekli kusuyor bugün De yediklerini ağzında tutmaya başladı