fsmzpg Nasıl eritebilirim karnım eskisi gibi düz olsun istiyorum. Göbeğim kaldı sarkık bi şekilde, ben hayatımda hiç göbekli olmamıştım kendimden soğuyorum yeminle. Aranızda bu göbeği eritebilen varmı ne yapmam lazım
papatyaebru fsmzpg youtube sezeryan sonrası yapılan sporlar var onları aç düzenli yapınca dümdüz oluyor ben o şekilde yapmıştım 2 ay sürmeden göbek gitmişti
kuzeyyy07 fsmzpg ilk doğumum normaldi hiç kalmamıştı. İkincisi sezeryan oldu. Bende çok korkmuştum göbek kalacak diye. Ama hiç kalmadı. Oğlum emmeyi bıraktıktan sonra da diyetisyene gittim. Hamile kaldığımın kilonun da altına düştüm. Ama evde de göbek için egzersiz açıp yaptım hep
forumamigeldik fsmzpg ikinci doğumdan sonra kaldı göbek sinir oluyorum. Grow with jo yapıyorum ben toparlıyor gibi biraz ramazanda başladım bayağı iyi
fsmzpg kbraky34 daha çok yeni ama bence düzenli şekilde korse ile destekleyin ben düzenli kullanmadım :(
umranozdmr Benim de aynı şelikde 4 ay oldu doğum yapalı ve göbeğim kaldıı korse takan falan varmı aranızda ben hiç takmadım işe yarar mı kiii.🤦🏻♀️🥲
Alabilgic3434 fsmzpg oğlumda 1.5 yaşına geldikten sonra spora başladım yaklaşık 6 8 ay kadar gittim baya toparlamıştı göbeğim şimdi daha yeni 11 gün önce doğum baya var yine üzerinden 1 yıl geçtikten sonra sporla destekleyeceğim
esiilaa fsmzpg benimde canım cok sıkkkın buna yaa 7 ay oldu kilom 54 her yerim normal ama o göbek kaldı ve pantolonda bile belli oluyor aşırı takıyorum genel olarak zayıfım ama o göbek var normal dogum olsa muhtemelen olmayacaktı dıyorum o dikiş hattı kötü bi görüntü oluşturuyor nasıl gidecek bi fikrimde yok