saribebek ben çok ekran verdim bazı sebeplerden dolayı gecikti çok şey 12. Ayda farkettim götürdüm psikiyatriye. Doktor bazı şeylere baktı ve sordu bir sorun görmedi hem küçük dedi hem de ekranı kesince her şey gelecek 18. Aya kadar vakti var dedi. Bu arada içim rahat etsin diye terapiye de götürdüm hiçbir sorun görmediler ekranı kes 2 3 ay sonra yapacak dediler. Ekranı kestik hemen ilgi alaka yoğunluğu 3. Günde arttı göz teması başladı bize ilgisi arttı kitaplara aşık oldu gibi gibi. Bu arada 1 ay içinde de parmak aktif oldu asla kullanmıyordu müzik kutusuna basmazdi. Aktif olunca eşyalar üzerinde gösterdim buuu buuu vs aktifleşti. Şu an yüzde yüz her şeyi parmakla istemiyor ama her yerde parmak var. Galiba bir şey istemeye fırsat bırakmıyorum hep ben gösteriyorum anlatıyorum :)