Bugun ne cok 2 yas sendromu okudum ☹️ 12 aylik benim oglum. Acaba tum cocuklarda dami boyle zor geciyor ya 2 yas ? Benim yegenlerim de boyleydi, misafir gelirlerdi, kapidan girince kendilerini yere atar aglarlardi yarim saat girmek istemiyoruz diye. Gidince de gitmek istemiyoruz diye aglarlardi.