Benim bebeğimde 1 yaşından sonra çok istedi size çözüm olur mu bilmem ama ben her aklına geldiğinde eline oyalayacak bir şeyker veriyorum yiyecek olarak elma, havuç, salatalık(kontrollü bi şekilde tabi ki) çubuk kraker veririm bazen kendi yaptığım kekler atıştırmalıklar böyle böyle 15. Aya geldik gündüzleri istemiyor artık gece yatarken 2 dk emer bir de sabaha karşı 6-7 gibi kalkış emiyor buraya kadar iyi geldim gene 😂