sizdenbiriii1 3 aylık bebeğim sadece 3 kez bindi puseti kullandık 3 kez dediğim gibi 0 dan farksız çantasını da vereceğim fiyat 4 bin İstanbul’da oturuyorum isteyen gelip görüp alabilir
mommmmyys sizdenbiriii1 yanlış anlamayın bebeğiniz daha çok küçik neden satıyorsunuz biz bebek arabasını 3 yaşına kadar falan kullandık ilerledikçe daha da lazım oluyor siz bilirsiniz tabii tecrübe olarak belirtmek istedim
sizdenbiriii1 mommmmyys benim bebeğim sevmiyor canım nereye gitsek boşa yanımızda götürüyoruz arabayı kucakta genelde yada kangurudda