momofalya Ahh stresini bir de bana sorun bir haftadır şu günü düşünüyorum bir telaşım bitti velhasıl 🤭Çorba ve tatlıyı geceden yaptım. Sabah kalkınca salata ve pide içine doğranacakları doğrayıp sofrayı hazırladım. Öğlen tavuk almaya çıktım menüm pilav ve fırında patatesli tavuktu. Kıymalı pide de yaptıracaktım onu bırakırken çiğköfte de aldım. Yani basit şeyleri birleştirince toplu misafir alabildim. Bu hafta eşimin tarafını aldım. Yemeğim kaldı yarın iki arkadaşım ve eşini çağırıp menüye ekleme yapacağım. Haftaya da kendi tarafımı toplu alacağım. 🥲 pirinç ve mercimeği birer kilo kullanınca yemeğim yetti. 😊