linamelii Titre seviyem düşük geldi ½ haftaya perinatolojiye gözükücem ama ilk kızımda iğnelerimi oldum simdi ekim ayındaki test negatif bu ayki test pozitif ve 3 kere tekrarlandı bu durumu yaşayıp nası bir süreç olacağı hakkında bilgisi olan var mıdır