mutluikizler_06 emzik candır. Birakirken 2 3 gun zorluk yasarsiniz sadece buyuyunce. 2 3 günluk zorluk icin 2 senelik kolaylığı çöpe atmayin valla 18 aylik bebegim emzigi enn son biraktircam. Ilk bez, sonra oda ayirma, sonra emzik bırakma planliyorum. Nasip. Emziksiz olmaz valla.