Kızlar bebeğim 14 aylığı biraz geçti 13. Aya girene kadar çok iştahlıydı kendisi yer ederdi hiç karışmaz demezdim bile. Ama 13. Aya girer girmez bütün dengemiz şaştı. Şuan iki lokma yedirirsem kâr diyorum. En sevdiği şeyleri yemez oldu, ne versem ağzından çıkarıyor. Sizin bebekleriniz de böyle mi biri bana geçici düzeliyor diyebilir mi çok yorgunum üzgünüm. Aynı durumda olan annelerimiz var mı? 🥺