kosedagbusenur başta anne sütü verdim sütüm gelmedi çünkü sarılık falan oldu, ne kadar verdim hatırlamıyorum bir ay kadar mamayla destekledim sonrasında kestim bestlak damla ile solgarın b12 sini kullanıyorum sanırım süt arttırmada işe yarıyor bi de sürekli emzirmeye çalışıyorum emzirdikçe süt geliyor