Goktugkaganinannesi Arkadaşlar 1 aylık bir bebeğim var . Sürekli memede olmak istiyor bazen artık sütüm bitiyor. Beni çok yoruyor emzik vermeli miyim sizce
Baharkuzey Goktugkaganinannesi ilk 1.5 ay asla emzik vermedim doktorumuzda çok karşıydı sonra aynı durum bizde de olunca doktor emzik ver ama uyuyunca al ağzından hemde iyice karbonatla temizle dedi bir tek uykuya geçişte kullandık ilk diş cikincada kendi birakti
MiracAlpinveUmutunAnnesi Goktugkaganinannesi ben emziği fazla vermedikten sonra yararı oldgunu dusunuyorum 6 aydan sonra oglum cok aglrdi bnim emmesine tok olmasına rağmen aglardi emzikle dururdu
Omerasaf38 Goktugkaganinannesi kurtarıcı canım daha çok yenisin bunun ileri ki zamanlarını düşün yemek var temizlik var ütü var ben veriyorum benim çevremde ki herkes emzikle büyüttü çok şükür hiç bir problem teşkil etmedi
Brrn8890 Goktugkaganinannesi annesi sensin en dogru karari sen veririsin .ben tercih etmedm.uyurken bile birakmak istemezdi memeyi 2 3 saat oturudugumu biliuorum.benm tercihim bu yondeydi.zorluguna zor olabiliyo tabi sana kalmis
Goktugkaganinannesi Baharkuzey sizin gibi düşünüyorum. Pamukçuk olmasından korkuyorum hijyenik değil emzik sürekli kaynatmak lazım sodayla yıkamak
Goktugkaganinannesi MiracAlpinveUmutunAnnesi sürekli memede kalmak istiyor ve boş cekince de deliriyor kırmızı oluyor sadece uykuya geçişte mi versem acaba
Umutegem Benim oylum ilk zamanlar emerdi daha sonra k3ndilinden birakti simdide uykuya gecerken alirsa aliyor almazsa oda yok 13 ayligix keske tsmemn biraksa
Goktugkaganinannesi Omerasaf38 anladım teşekkür ederim. Hijyen açısından cekincelerim var sadece pamukçuk olma ihtimali yüksek
Goktugkaganinannesi Brrn8890 bende çok direniyorum sizin gibi ama boş cekince deliriyor sinirden kırmızı oluyor
Myagz Goktugkaganinannesi bunun için vermek istiyorsan memeyi boş çekince deliriyor diyorsun emziği de boş çekmiş olmuyor mu anlamadım ?
MiracAlpinveUmutunAnnesi Goktugkaganinannesi evet canım olabilir tabiki uykusu geldiginde ver bakalım ne yapcak minnoş
Baharkuzey Goktugkaganinannesi birde belirli bir periyotta sürekli emziği yenilemek lazım kullanım süresine göre ama uykuya daldığı gibi çektim ağzından ben gün içinde de hiç emmedi sadece uyucağında verdik hiç uzamadanda bıraktı şuan 18 aylık memeye devam emzik 9. Ayda bitti 🙏🏼
Birminnosannesi Memeden hiç ayrılmıyordu. Yemek yemeye fırsat bulamıyordum. Bebeğim kucağımdayken yiyordum. Emzik çok büyük bir kurtarıcı. Çok şükür yemek yiyebiliyorum. Her ağladığında meme vermek gerekiyor. Her yerde her an da veremiyorsun. Emzik oyalıyor.
Goktugkaganinannesi Birminnosannesi bende şuan sizin gibiyim . Uykuda rahatım birtek ne hikmetse sofraya oturunca kalkıyor bi lokma yiyemiyorum
Yusufcuk01 Goktugkaganinannesi 6 ay 29 günlük emziksiz yaşam çok güzel yine olsa yine vermem. Hala sürekli memede.
Goktugkaganinannesi Yusufcuk01 vay tebrik ediyorum sizi benim kocamın kendi işi sürekli yemeğe geliyor yemek yapmak lazım . Birde bebeğin ihtayaclari tükenmişlik sendromu yaşıyorum
Minikbebe Benim Dr emzik akciğere kusmuğun gitmesni engeller faydalı dedi biz Biraz eski kafayız Dr bana göre 😁 eski usul karbonatla ağız temizliği emzik vs devam
Minikbebe Diş hekimi arkadaşım da dişe Bİ zararı yok diyor, emzik zararlı diye kim çıkarttı ki bu lafı🤷🏻♀️