Çalışmayı seven birine işe gitmek nefes almak gibi birşey. Evdeki o rutin kaostan biraz olsun uzaklaşmak bana çok iyi geliyor mesela. Bebeğe bağlı değil bağımlı olmakta normal değil. Güveneceğiniz biri varsa gidin hayatınıza devam edin. Bakacak kimse yoktur veya çalışmayı sevmeyen biriyseniz çok zorlanırsınız. Tamamen şartlara bağlı bir durum. Ben fırsatı olan her kadının çalışması taraftarıyım her iki tarafında ruh sağlığı için.