Arkadaşlar kızım 2 yaşında öğlen nparsam yapayım erkende kaldirsam geçte kalksa uyumak istemiyor akşam 5-6 gibi çok uykusu geliyor ama 8 kadar zor direniyor 1 ay iki üç güne direndi daha sonra düzene girmiştik ama şimdi 4 gündür uyuyamıyorum sanırım çok yorulduğu için de gece çok uyanıyor özellikle 6 gbi kalkcak gbi oluyor ama olurda uyumazsa diye aZ daha uyutuyorum sizler neler yapıyorsunuz gündüz uyumazsa gece kaç saat uyuyorlar bilgi verir misiniz şimdiden herkeze çok teşekkür ederim