Biskusunannesi benim bebeğimde gayet yürürdü 5 aydır yürüyordu ,birden bacağını cekemiyor gibi oldu incitmis gibi iki gün sonra hiç yürümedi beşikten ayağa kalkardı kalkmiyo,yere indiriyorum agliyo de götürdüm kalçada ödem olabilir dedi. Düşmedi zannediyoruz görmedikçe incitmis olabilir ,yani toplam 1 hafta 10 gün sonra iyileşti. Bence dışarıyı seviyorsa bı dışarı çıkarın yürür belki ,birde sevdiği kişiler çocuklar varsa eve çağırın o larla vakit geçirsin yürüyebilir. 2 gün zor çekti ayağını 3 gün hiç yürümedi sonra yavaş yavaş yürümeye başladı az az sonra düzeldi bnce unuttu değil kesin ya incitti ağrıyor bir yeri ağrısı gectiysede belki korkusu kaldı bı de gosterseydiniz hiç mi goturmeyi düşünmediniz. Bn basmayinca yere götürdüm birşey çekmedi. Dediğim gibi dışarı çıkarın arka götürün biz bir gün öyle yaptık ertesi günde misafirler geldi dahada açıldı.