Kizlar bebeğim 8 aylık alt 4 kesici dişi ve üste sadece bir tane kesici dişi var nasıl alıştı ise dişlerini gıcırdatıyor o yaparken benim tüylerim diken diken oluyor bende çareyi emzik vererek buluyorum normal bir durum mu geçer mi yada yapmqmasi icin ne yapabilirim öyle yapınca içim geçiyor tüylerim diken diken oluyor bı tuhaf oluyorum