8 bucuk aylık bebeğim 8. aya kadar çok güzel beslenirdi kahvaltısı ara öğünü akşama corbası her gün farklı tarifler yaptım 2 haftadır agzını kilitliyor acmıyor üstte bir dişi patladı huzursuzluk gecti ama ek gıdayı reddediyor bu yüzden geceleri çok uyanıyor sütüm de eskisi gibi olmuyor çok yıparıtıcı yememsi yaşayan olup çözüm buldunuz mu