5 günlük bebeğimin doyduğunu nasıl anlıcam?
İlk doğduğu andan beri uyuyan sakin bi bebek
Hastaneden beri 2 saate bir emzirme yapıyorum ama ne kadar yeterli bilmiyorum
Bebeği zor uyandırıyorum, mememde çok aktif değil gibi , ama ağlaması yok aç olsa ağlar diye düşündüm
Günde 2 kere mama verdim 30 ml
Ama şimdi baktığım ve okuduklarımsan acaba benim bebeğim aç mı? Ve sarılık mı oldu? Yani ondan uyuyor olabilir mi?
Evet ben 2 saate bir emzirmeye devam edicem ama ek olarak mamayı ne kadar vermem lazım?
Sonuçta her seferinde sütümü ne kadar emdiğini bilmiyorum,