Anneler selamlar, bebeğim 3.5 aylık sinirlenince heyecanlanınca ağlarken ellerini parmaklarını kasıp titretiyor bazen bacaklarını da kasıyor elini tutunca duruyor. Normal mi sizce doktora video attım normal dedi ama bana normal değil gibi geliyor sizin bebeklerinizde de oldu mu ?