İlk oğlumda hep ben oynattım hep fazlasıyla ilgilendim bensiz hiç oynayamaz bir yerde duramazdı şu an 4 yaşında yeni yeni oynuyor ediyor oyun kuruyor dedim bir dahaki çocuğumda böyle yapmayacağım ya sıkılmayı oyun kurmayı bilsin istedim şimdi bebeilerim şükür ikiz ve 14 aylıklar henüz kendi başlarına oynarlar bu aralarda Ramazan ayı ben işte kuran okuyup kitap okuyorum ya da hamilelikten dolayı uyuyorum yani hemen hemen hiç ilgilenemiyofum böyle olunca üzülüyorum da biraz ama biraz da böyle alışırlar diyorum ama ne bilemedim de ama ya ne dersiniz bu konuda