Merhaba.. Bundan tam bir ay önce spinal sezeryan ile bebeğimi dünyaya getirdim. Doğumum ve sonraki süreç çok kolay oldu aynı gün ayağa kalktım çok kolay toparlandım. Bundan bir hafta önce kokulu akıntı şikayetimden dolayı doktorum fitil verdi ben fitili üç gün kullandım sonra akıntım geçince bıraktım yalnız şuanda vajinada batma şeklinde ağrım var iğne batar gibi ağrım oluyor normal mi sizce neden olabilir? Bir de üst bacağımda top gibi bişey oluştu üstüne bastırınca ağrıyor bir yere mi vurdum yoksa ameliyattN sonra mı oldu anlayamadım. Yorumlarınızı bekliyorum